پیش از ارسال مدارک:
۱. مدارک باید از دانشگاه اصفهان آزاد شده باشد.
۲. مدارک باید توسط دارالترجمههای معتبر و رسمی ترجمه شده باشد.
۲. مدارک باید توسط دارالترجمههای معتبر و رسمی ترجمه شده باشد.
روش ارسال مدارک به دفتر همکاریهای بینالملل دانشگاه اصفهان:
۱. برای هر مقطع تحصیلی یک فایل PDF جداگانه با حداکثر حجم ۶ مگابایت تهیه نمایید.
۲. هر PDF به صورت یک فایل merged از اسکن مدارک (شامل دانشنامه فارسی و انگلیسی و ریزنمرات فارسی و انگلیسی)، با وضوح بالا، بدون صفحات تکراری، صفحات همسو و vertical باشد، صفحه دانشنامه به صورت افقی باشد.
۳. نام فایل PDF به صورت First name Last name - Bachelor/Master/PhD باشد (به انگلیسی).
۴. عنوان ایمیل به صورت ... First name Last name - Student No باشد (شماره دانشجویی دانشگاه پذیرنده، در صورت وجود).
۴. عنوان ایمیل به صورت ... First name Last name - Student No باشد (شماره دانشجویی دانشگاه پذیرنده، در صورت وجود).
۵. نشانی ایمیل موسسه گیرنده را به همراه فایل(های) آماده شده به int-office@ui.ac.ir ارسال فرمایید (عدد ۳ به انگلیسی باشد).
۶. به ازای هر موسسه گیرنده بایستی ایمیل جداگانه ارسال نمایید.
کمتر از ۸ ساعت اداری مدارک از طریق ایمیل رسمی int-office@ui.ac.ir به موسسه گیرنده ارسال میشود و شما از طریق ایمیل مطلع خواهید شد.